Moi kaikki!Mul on toinenki blogi joka on saman niminen mut siin ei oo 2 numeroo .

Kokeilin tulla tänne ku sitä blogia joka on bloggerissa ei lue melkein kukaan ja meidän luokan blogissa on käynyt niin moni , että ajattelin nyt sit tulla tänne ja kirjottelen edelleen vanhaankin blogiin:) Tässä pari kuvaa ja olen siis Sirja kohta 12 vuotias :) Tulen Kouvolasta !!Ja kirjottelen aika usein:) Näitä samoja kuvia n toisessa blogissakin.

 

Tossa on jouluaattona tehdyt kynnet ......

 

mooi%20027-normal.jpgmooi%20031-normal.jpgMun pikku sisko Pihla:3mooi%20056-normal.jpgTos on mun melkein kaikki meikit.puuttuu pari meikkii ja oon antanu kamulle ku en tarvinnu..kajaalit näkyy ihan ylhääl pikkusen ja oon antanu äitille kans mun vanhoi meikkei:)mooi%20012-normal.jpgUus vuos meni hyvin ja tuli ammuttuu raketteikin:)